urban knitting

Monday, March 31, 2014

denim shirt - h&m, number shirt - h&m, leather imitation leggings - h&m, shoes - cotton on, bag - balenciaga classic city, necklace- tchibo, watch - michael kore, bracelets - h&m, nail polish - anny
Bei unserem letzten Besuch in Central sind mein Freund und ich durch Zufall auf diese wunderschöne Location gestossen, die durch Urban Knitting oder auch bekannt als Guerilla Knitting, ein Trend den man seit einiger Zeit in Großstädten sehen kann, sogar noch etwas schöner ist und wie ich finde, sehr gut zu meinem sportlichen Outfit bestehend aus Denimshirt, Nummernshirt und Lederimitatleggings passt.

On our last visit in Central, my boyfriend and I encountered by chance this beautiful location that is even more special due to Urban Knitting or also known as Guerilla Knitting, a trend that can be seen in major cities for some time, and what fits perfectly to my sporty outfit consisting of denim shirt, shirt number and imitation leather leggings.






Follow on Bloglovin

5 comments:

  1. super cooler lässiger look! das jeanshemd ist super und
    auch dein haarband gefällt mir sehr gut.
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  2. Schöne Bilder und ein tolles Outfit! :)
    Kisses
    Tabea

    Auf Wolke 3

    ReplyDelete
  3. Oooh, love those pants and such a killer bag :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  4. Schöööne Tasche!!!!!:o)
    Liebe Grüße,
    Kirsten

    http://www.thedressbakery.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...