may favorite nail polishes - spring 2014

Thursday, March 27, 2014

my favorite nail polishes spring 2014

my favorite nail polishes spring 2014 by simplebutfabulous


Da nun der Frühling ganz offiziell begonnen hat, möchte ich euch hier meine Nagellack-Favoriten für diese wunderbare Jahreszeit vorstellen. Für den letzten Winter habe ich das ja bereits hier gemacht und wobei es damals ausschliesslich Opi Nagellacke waren, sind dieses Mal auch zwei Nagellacke von Marken dabei, die es es in Hong Kong gar nicht gibt. Ich habe sie bei meinen Besuchen in Deutschland geschenkt bekommen bzw. gekauft. Es handelt sich dabei um ein wunderschönes Blau von Catrice und ein zartes Graubraun von Anny, die ich einfach perfekt für das Frühjahr finde. Daneben ist meine Wahl auf ein knalliges Pink und ein pastellfarbenes Lila gefallen, die ein tollen Farbakzent setzen.

Now that spring has officially begun, I want to show you my nail polish favorites for this wonderful season. For the past winter I have shown you my favorites already here and when at that time there were exclusively OPI nail polishes, this time also two nail polishes from other brands are part of it, which are actually not available in Hong Kong.  But I received  or bought them during my visits in Germany. On the one hand it is a beautiful blue from Catrice and on the other hand a soft grey-brownish shade from Anny, which I find just perfect for spring. In addition, my choice fell on a loud pink and pastel purple, which are great color accents.

Follow on Bloglovin

2 comments:

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...